top of page

צילומי הריון בבית - יתרונות

החלטת לקבוע צילומי הריון ועכשו נשאלת השאלה איפה תקבעי את הצילומים? צילומי סטודיו? צילומי חוץ? או שתקבעי צילומי הריון בבית? לכל אחד מהם היתרונות שלו, הפעם החלטתי להדגיש לך כמה יתרונות בולטים בצילומי הריון בבית שאולי יעזרו לך להחליט

זיכרונות אישיים לאף אחת אחרת לא יהיו תמונות הריון כמו שלך! הפרטים הקטנים ששייכים רק לך ולמשפחה שלך, יהיו מונצחים בין דפי אלבום ההריון ויהפכו את צילומי ההריון לזיכרון מיוחד ומקורי.

נוחות

כשאת מצטלמת בבית שלך, אחוזי המבוכה והאי נעימות יורדים לפחות ב20%.

זה טוב בשבילך- כך תרגישי יותר טבעית מול המצלמה

וזה מעולה לצילומים- כך יצאו לך תמונות אמיתיות ומרגשות.

מזג האוויר חורף, קיץ, סתיו , אביב- כשאת מצטלמת בהריון בבית, את לא תלויה במזג האוויר.

כשקר- תוכלי להדליק חימום (לאיזה הריונית קר באמת??)

וכשחם- תוכלי להדליק את המזגן.

בשני המקרים תהייה קורת גג מעל ראשך והתאורה שתיכנס מהחלון אל הבית תעשה את העבודה.

מלתחה כל הבגדים נמצאים כבר בארון. את לא צריכה לארוז תיק במיוחד לצילומים או לשבור את הראש מה מתאים למה, הכל במרחק נגיעה. תוכלי להצטלם עם שמלה קייצית למרות הקור המקפיא שבחוץ ואפילו הפיג'מה שלך תוכל להתאים לצילומי הריון בבית.

שיתוף פעולה של הילדים אם יש לך עוד ילדים, ההחלטה לקבוע צילומי הריון בבית , תגרום להם לשתף פעולה ביותר קלות. הם יוכלו להיות בחדר שלהם, לשחק עם המשחקים שלהם ולהרגיש הכי טבעי בעולם. בין לבין הם יוכלו לעשות הפסקות בחדר אחר בבית בזמן שאת מצטלמת, מבלי שתהיי מודאגת.

שיתוף פעולה של הבעל אין מה לעשות, ברוב המקרים , הבעל פחות בעניין של להצטלם. תחשבי שהוא יוכל להיות עסוק בענייניו בחדר אחר ותקראי לו מידי פעם להצטרף לתמונות. תאמיני לי- הוא יהיה מאושר מהפתרון.

בעלי חיים משפחות שמגדלות בעלי חיים , מאד רוצות לשלב אותם בצילומי ההריון שלהם ולא תמיד זה מתאפשר בגלל מיקום הצילומים או מזג האוויר, או כשמדובר על חתול /חיה אחרת שלא יוצאת מהבית. וזו הזדמנות מעולה לשלב גם אותם בצילומים, הרי הם חלק בלתי נפרד מהמשפחה.

אני מאד אוהבת לקבוע צילומי הריון בבית הלקוחה וחושבת שיש לצילומים מסוג זה יופי וכח שלא תראו בצילומים מסוג אחר אבל לא משנה איפה תבחרו להצטלם,

תעשו טובה - תצטלמו ותשמרו את הרגעים האלו.

אורטל אקרמן צלמת ♥

הרשמו לקבל עדכונים על
פוסטים חדשים

bottom of page