top of page

איך לצלם ילד שלא מוכן לחייך?

התינוק המתוק שלכם הפך לילד, פתאום נהיו לו רצונות משלו וכל פעם שאתם מוציאים את המצלמה או הפלאפון לצלם אותו , הוא בורח או שהוא אומר לכם שלא בא לו עכשו.. וכשהוא ממש נחמד אליכם הוא זורק לכם איזה חיוך מאולץ וממש לא פוטוגני שנראה ככה:

מוכר לכם?

אז איך תוכלו לצלם את חיי היום יום של הילדים שלכם אם הם לא מוכנים לשתף פעולה?

1. צלמו כל הזמן! אם המצלמה תהפוך להיות חלק מהשגרה, הם בכלל לא ישימו לב אליה הם יוכלו לשחק, לאכול, לישון ולעשות את שלהם

ואתם מידי פעם תצלמו אותם. ברגע שזה יהפוך להיות חלק ממכם, הם לא יעשו מזה עניין ואפילו יגניבו חיוכים.

2. צלמו את הפרטים הקטנים! נכון שאתם ממש רוצים תמונה מחויכת אבל אם המצב יוצר התנגדויות תתחילו בלצלם את הפרטים של הסיפור מסביב, מבלי לבקש מהילד שיחייך או שישתתף בצילומים. צלמו את הידיים הקטנות שמציירות, את המשחק שהם בדיוק משחקים איתו, את הנעליים שהם נועלים, את כל הפרטים שיהיה לכם חשוב לזכור בעתיד , הבנתם את הרעיון, נכון? :)

3. תתרחקו

צאו מהחדר לכמה דקות כשתחזרו , תתקרבו בשקט בשקט וצלמו מרחוק כמה תמונות כדי לתפוס את הרגע מהצד. אם אתם רוצים שהילד יסתכל למצלמה, תקראו לו רגע להסתכל אליכם וצלמו. יש סיכוי גדול שברגע שהילד יסתכל לכיוונכם הוא יחייך אליכם, אז תהיו מוכנים לתפוס את זה.

4. אל תכריחו אותם! אם תתחילו להכריח אותם או לאיים עליהם שהם חייבים לחייך עכשו רוב הסיכויים שתקבלו ילד עוד יותר זעפן שממש לא יסכים להצטלם וכנראה שהוא גם יסתיר את הפנים שלו.

5. פשוט תקבלו את זה תנסו להבין את עמדתם וקבלו את זה! הם לא רוצים לחייך? שלא יחייכו (רק הפעם כן?) :) אפשר לצלם מספיק תמונות יפות בלי חיוכים, העיקר שתצלמו כמה שיותר זכרונות.

אם תתמידו בכל אלו,

מבטיחה לכם שכבר עוד כמה שבועות

יהיו לכם גם תמונות כאלו באלבום:

אורטל אקרמן צלמת ♥

הרשמו לקבל עדכונים על
פוסטים חדשים

bottom of page